Digitális pionírok egy asztalnál, akik megváltoztatják a játékot: Különleges vendégek a HR Teraszon
Vannak köztünk olyanok, akik ismerik a jövőt. Vannak köztünk olyanok, akik a HR digitalizációjának élvonalában mozognak. Vannak köztünk olyanok, akik elismerésre méltó tapasztalattal rendelkeznek a HR folyamatok automatizálása területén. Mi lenne, ha egy asztalnál ülnének és átadnák tudásukat?
2024.11.14. klubeseményünk szakmai témája a ,,HR folyamatok a gyakorlatban”. A kerekasztalos beszélgetésre olyan különleges vendégeket hívtunk, akik a HR területén saját tapasztalattal rendelkeznek folyamatkezelés és automatizálás témakörében vagy szakértői a területnek.
A HR Terasz klubeseményeinek kiemelt célja az az interaktivitás, amit már az online műsorok során is megszokhattunk. A klubesemény szakmai részét úgy építettük fel, hogy közös tapasztalatcserére invitáljunk meghívott vendégeinkkel, akik a jelenlegi témában saját élményeiket vagy tudásukat tudják megosztani. Ebben a bejegyzésben segítünk kicsit jobban megismerni vendégeinket. Ha jelentkezel a klubeseményünkre akkor zárt csoportban már most is tudsz kérdezni tőlük.
Talabér Annamária
A HR szakmában eltöltött 18 év során széles körű tapasztaltot szereztem: toborzás és kiválasztás, HR business partnerség, szervezetfejlesztés, teljesítménymenedzsment, HR adminisztráció, kompenzáció, HR kontrolling és HR digitalizáció területén.
Vezetőként tapasztaltam, hogy a folyamatok hatékonyabbá tételével komoly értéket tudok teremteni a szervezet számára. Létrehozva a HR folyamatfejlesztési és adatmenedzsment csoportot, jelentős eredményeket értünk el a folyamataink optimalizálásában és a HR adataink minőségének javításában.
Részt vettem az SAP SuccessFactors 5 moduljának globális bevezetésében.Az SAP R/3-ról S/4HANA-ra történő átállásban a HR stream vezetőjeként dolgozom a lokális folyamatok újragondolásán és a rendszeren kívüli folyamataink összehangolásán.
A HR digitalizációt a jövő versenyképessége szempontjából kulcsfontosságúnak tartom.
Kissné Sághegyi Katalin
Közgazdász, HR stratéga, 2021 óta a MELECS EWS GmbH HR vezetője vagyok.
Több szakmai szervezetnek is aktív tagja vagyok, valamint a GYMSKIK Ipari tagozatának, HR Klubjának a vezetője. 2022-től pedig a HR Fest győri Advisor-i Board-jának munkáját segítem.
2023-ban a HR fejlesztési tevékenységeimet az Év Innovatív HR Vezetője díjjal ismerték el.
Napi munkámat segítik a projekt management, a minőségbiztosítási auditor, valamint a gazdasági informatika területén megszerzett kompetenciáim.
Korábban több iparágban is dolgoztam HR vezetőként multinacionális vállalatoknál.
2016-tól a Shoptec Kft.-nél a szervezeti hatékonyság növelése és az Employer Brandig kialakítása volt a fő feladat. A vállalatnál átalakításra kerültek a szervezeti folyamatok, valamint a külső és belső kommunikáció. Ennek eredményeként a gazdasági mutatószámok jelentős javulása mellett, 2017-ben KKV kategóriában az Employer Branding Award Arany fokozatát nyertük el, valamint 2019-ben a VMKIK Év Nagyvállalata Díját.
2020-tól a Gartner Intertrans Hungária Kft. HR szervezetéért és a minőségbiztosításért feleltem. Itt a HR szervezet kialakítása, a recruitment folyamatok erősítése volt a fő feladat.
2021-től a MELECS HR csapatának vezetőjeként tevékenységem fókuszában a szervezeti működés hatékonyságának fejlesztése áll, amelynek elengedhetetlen része, a HR terület és a humánerőforrást érintő folyamatok stratégiai szintre emelése.
A HR digitalizációra és az adatvezérelt megközelítésekre támaszkodva célom, hogy a folyamatok átláthatóbbá váljanak, és valós idejű adatok alapján támogassuk az üzleti döntéseket. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan reagáljunk a piaci változásokra és a munkavállalói igényekre, ezáltal a HR stratégiai szerepe kiemelkedővé válik az üzleti célok elérésében. Ebben a fejlesztésben és szemléletváltásban a Lean alapelveken történő HR-folyamat kialakítás fontos eszköz.
Az elmúlt években a Melecs csapatával több szakmai és szervezeti díjat is a magunkénak tudhatunk, mint például, HR BEST Bronz fokozat 2023, és Felelős Foglakoztató különdíj stb.
Célom, hogy egy olyan kultúrát alakítsak ki, ahol mindenki értékesnek és a szervezet fontos tagjának érzi magát, és ahol a folyamatos fejlődés és innováció alapérték. Ezzel hozzájárulok a vállalat hosszú távú sikeréhez és fenntarthatóságához.
Tömpe László
Senior Lean Tanácsadó, a LeanCenter és a Magyar DigiLean Egyesület alapítója, elnöke, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi karának címzetes egyetemi docense vagyok.
Okleveles gépészmérnök. 26 év lean folyamatfejlesztési tapasztalattal rendelkezem. A lean management területén 51 különféle, egymásra modulárisan ráépülő rendszerben működő engedélyes képzést dolgoztam ki.
2006-ban létrehoztam az ország első lean szakmai központját (LeanCenter), mely azóta is meghatározó szereplője a lean szakterületnek. Az országos hírű Lean Est fórumok, valamint az AdrenaLEAN és MyLEAN konferenciák elindítója és névadója vagyok. A hatékonyság, a folyamatszemlélet és a lean menedzsment megszállottja. Elhivatott szakember, tapasztalt lean/TPM tanácsadó. Magyar és angol nyelven is tart képzéseket, előadásokat hazánkban, illetve külföldön is.
Te mit kérdeznél tőlük?
A lehetőség nyitva áll, ugyanis vendégeinkkel a következő klubeseményen találkozhatsz 2024.11.14-én a Stadt Wien hajón (Budapest) Várunk szeretettel az idei év utolsó offline rendezvényén, ahol a szakmázás mellett borkóstolóval, gasztró különlegességekkel, jófej HR Terasz tagokkal és sok más meglepetéssel töltjük az estét. Tudj meg többet itt.