HR Bringa: Szakmai ismerkedős biciklizés a Velencei-tó partján

szept 11, 2024 | Fókuszban, HR Terasz csapat, Rendezvény

Megrendezte első közösségi biciklis flashmob eseményét a HR Terasz szeptember nyolcadikán a Velencei-tó partján. Az esemény célja az ismerkedés, a festői táj felfedezése, valamint a közös mozgás élménye volt. „Jó társaságban repül az idő” – tartja a közmondás, és ezen a napon ez igaz is volt.

Kápolnásnyék és a Retro Büfé

Kápolnásnyéken, az Ibolya utcánál gyülekezett a csapat, majd 11:00-kor elindultunk a tó felé. Az első megállónk mindössze 200 méter után a Retro büfé volt, ahol a hagyományos magyar lángos, palacsinta és jeges kávé mellett jól feltankoltunk energiával. „A jó ebédhez szól a nóta” – tartja a mondás, és itt valóban jó hangulatban fogyasztottuk el a finomságokat.

Ez a pihenő lehetőséget adott arra, hogy közelebbről megismerkedjünk egymással, megtudjuk, ki miért csatlakozott a közös biciklitúrához. Ez a beszélgetés fontos alapja lett annak, hogy igazi csapattá kovácsolódjunk a nap folyamán.

HR Bringa csapat a Retro büfé előtt

A Retro büfétől indulva lassan, de biztosan elértük a Velencei-tó partját. Az út során számos biciklist láttunk, akik hozzánk hasonlóan a tó körüli gyönyörűséget szerették volna felfedezni. Nyolc kilométer tekerés után megpihentünk egy tóparti helyen, ahol csoportképeket készítettünk, és egy kis frissítő szünetet tartottunk.

Útközben egy étteremnél is megálltunk, ahol limonádé mellett élveztük a napsütést és a hűsítő szellőt. A „Jó munkához idő kell”, tartja a mondás, de a pihenő után folytattuk a túránkat a festői szépségű Velence-tó kilátója felé.

A Kilátó és a Spontán Verseny

Kilátás a kilátóból

A Velencei-tónál található kilátóhoz vezető kanyargós út igazi kihívás volt, de a kilátó tetejéről elénk táruló panoráma megérte a fáradtságot. A tóparti nádasok és a Velencei-tó látványa csodálatos élményt nyújtott. „Aki mer, az nyer” – tartja a mondás, és valóban, aki vállalkozott erre a kis mászásra, gyönyörű jutalomban részesült.

Az egyik legemlékezetesebb pillanat egy spontán verseny volt, amely a Kanyar büféig tartott. Bár az elején mindenki komolyan vette a küzdelmet, hamarosan érezni lehetett, hogy a táv próbára teszi a résztvevőket. Végül a győztesek egy jól megérdemelt hideg ital mellett pihentek, míg a többiek mosolyogva érkeztek be.

Meglepetés csokoládéélmény a ChocoRino gyárban

A HR Bringa túra egyik meglepetés programja a ChocoRino csokoládégyár látogatása volt, ahol Vizí Sándor meghívására betekintést nyertünk a csokoládékészítés titkaiba. A gyárban valódi, kézműves csokoládékat készítenek, amelyek nemcsak finomak, hanem számos jótékony hatással is bírnak az egészségre. Az ottani ízutazás során nemcsak a csokoládé ízeit élveztük, hanem megtanultunk néhány fontos dolgot arról is, miért érdemes jó minőségű, magas kakaótartalmú csokoládét fogyasztani.

ChocoRino csokigyár csoki kínálata

A gyárlátogatás során megismerkedtünk a csokoládékészítés folyamatával a kakaóbab pörkölésétől kezdve a formázásig és csomagolásig. A gyár tulajdonosa, szenvedéllyel mesélt arról, hogyan alakítják a nyers kakaóbabot mennyei édességgé, és hogy milyen fontos szerepe van a minőségi alapanyagoknak. A ChocoRino kézműves csokoládéi kizárólag természetes összetevőkből készülnek, adalékanyagok és mesterséges ízfokozók nélkül.

A magas kakaótartalmú étcsokoládé, amit kóstoltunk, különösen gazdag ízvilágú volt – egyszerre volt intenzív és harmonikus, tele természetes aromákkal. „A csokoládé nemcsak egy édesség, hanem művészet” – mondta Sándor, és ez valóban érződött minden egyes falatban.

Sokan úgy gondolják, hogy a csokoládé csupán egy bűnös élvezet, de a valóságban a jó minőségű, magas kakaótartalmú csokoládénak számos egészségügyi előnye van. Az igazi étcsokoládé gazdag antioxidánsokban, különösen flavonoidokban, amelyek segíthetnek csökkenteni a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát.

Gondolatok a HR Bringával kapcsolatban

A HR Bringa esemény igazán jól sikerült, tele volt közösségi élményekkel, baráti beszélgetésekkel és csodás tájak felfedezésével. Ahogy a mondás tartja: „Több szem többet lát”, így a közös bringázás során mindannyian más és más szépségeket fedeztünk fel a Velencei-tónál.

Már tervezzük a következő alkalmat, és reméljük, hogy legközelebb még több résztvevő csatlakozik hozzánk! Ha kedvet kaptál, ne habozz, tarts velünk!